Rato tarp mokytojo ir mokinio uždarymas

TEMOS: Žmonės ieško preteksto atmesti mokymą – mokytojui yra leidžiama duoti tam tikrą mokymų kiekį nemokamai – mokinys turi padauginti tai, kas jam yra duota, kad uždarytų ratą – dešimtinės įstatymas – asmeninis ryšys su mokytoju – darykite kažką, kad keltumėte kolektyvinę sąmonę – svetainės palaikymas fiziškai – knygos skaitymas yra gilesnė patirtis

Klausimas: Ar neturėtų tavo sukurtos knygos būti padarytos nemokamai prieinamos internetu, kaip ir visi likusieji mokymai šioje svetainėje? Prašau, paaiškink, kodėl pasirinkai pardavinėti knygas, užuot siūlęs mokymus nemokamai internetu. Manau, kad tai yra svarbu, nes kai kurie žmonės, kuriems parodžiau tavo svetainę, truputį paskaitę ją pamatė, kad tu kažką pardavinėji, ir, vos tik tai pamatę, jie ima sakyti, kad tai paneigia visą svetainę ir ima iš viso to juoktis.

Atsakymas iš pakylėtojo mokytojo Jėzaus per Kim Michaels:

Yra daug žmonių, kurie atranda šią svetainę ir juos giliai sutrikdo galimybė, kad aš, tikrasis Jėzus Kristus, iš tiesų galėčiau per kažką kalbėti ir perduoti savo vidinius mokymus visiems prieinamoje svetainėje. Juos tai trikdo, nes jų susikurtas mano įvaizdis skatina juos manyti, kad gali kontroliuoti mane ir mano mokymus. Juos trikdo galimybė, kad aš negaliu būti kontroliuojamas, nes galiu kalbėti per žmones, kurie pasirenka susiderinti su manimi ir būti atviromis durimis Gyvajam Žodžiui. Kai tokie žmonės atranda šią svetainę, jie, sąmoningai arba nesąmoningai, ieško ko nors, kas jiems suteiktų pretekstą atmesti mano mokymus.

Egzistuoja dvasinė priežastis, kodėl ne visos knygos yra nemokamai prieinamos. Norėdami suprasti šią priežastį, turite suprasti esminį dvasinį įstatymą, apibrėžiantį bendravimą tarp dvasinio mokytojo ir šio mokytojo mokinių.

Šis įstatymas iš esmės sako, kad mokytojui yra leidžiama pasiūlyti mokiniui tam tikrą mokymų kiekį nemokamai, tai reiškia, kad mokinys gali gauti mokymą neduodamas nieko grąžos. Kai kalbu apie grąžos davimą, pirmiausia turiu omenyje mokinio įsipareigojimą įkūnyti bei taikyti mokymą ir sekti mokytoju.

Biblija sako žmonėms dovanai duoti, ką dovanai gavote. Mokytojas duoda dovanai mokiniui, ir idealiu atveju mokinys padaugins dovaną ir dalį jos grąžins atgal mokytojui. Kai mokytojas duoda mokiniui, tai yra tarsi pusė rato. Dvasiniai mokymai ir dvasinė energija teka iš mokytojo mokiniui. Jeigu mokinys paima dvasinį mokymą ir neprisiima įsipareigojimų mokytojui, tuomet ratas liks atviras. Tiktai tuomet, kai mokinys prisiims įsipareigojimą ir ims taikyti mokymą, ratas užsidarys. Ir tiktai tuomet, kai ratas užsidarys, mokytojas galės perduoti daugiau šviesos ir mokymų mokiniui.

Kai ratas užsidaro, tarp mokytojo ir mokinio yra įtvirtinama aštuoniukės tėkmė. Mokytojo šviesa teka mokiniui, kuris tuomet šią šviesą padaugina ir pasiunčia ją atgal mokytojui. Mokytojas tuomet gali padauginti mokinio auką ir duoti mokiniui daugiau šviesos ir mokymų. Tai tampa save pastiprinančia spirale, kuri palaipsniui pakels mokinį į aukštesnį sąmonės lygį, į tą sąmonės lygį, kurį yra pasiekęs mokytojas.

Tačiau, kad ratas užsidarytų, mokinys turi mokytojui duoti kažką atgal. Tai yra išreikšta dešimtinės įstatyme, kuomet žmonės atiduoda dalį savo pajamų Dievui, kad Dievas turėtų ką padauginti ir grąžinti jiems atgal. Šis įstatymas buvo sukurtas po Žmogaus Nuopolio, ir jis sako, kad dvasinis mokytojas negali toliau duoti mokiniui, jeigu mokinys nepadaugina pirminės aukos. Kitaip tariant, mokytojui yra leidžiama duoti mokiniui pirminę dovaną. Tačiau, jeigu mokinys nepadaugina šio pirminio pasiūlymo, mokytojui nėra leidžiama nieko daugiau šiam mokiniui duoti.

Šis įstatymas yra išsamiai paaiškinamas mano palyginime apie talentus. Galėjote pastebėti, kad abu tarnai, kurie padaugino talentus, gavo dar daugiau. Tačiau tarnas, kuris užkasė savo talentus žemėje, tuo būdu atsisakydamas juos dauginti, daugiau gauti nebegalėjo ir todėl prarado viską. Taip pat galite prisiminti situaciją, kuomet padauginau duoną ir žuvis, norėdamas pamaitinti minią. Kodėl tiesiog nematerializavau maisto? Todėl, kad įstatymas man neleido to daryti. Įstatymas sako, kad man buvo leidžiama padauginti tai, ką mokiniai atnešė prie Dievo altoriaus. Jie atnešė duoną ir žuvis, štai kodėl juos daug kartų padauginau. Jeigu jie nebūtų nieko atnešę, nebūčiau turėjęs ką dauginti ir minia nebūtų buvusi pamaitinta.

Kai suprantate šį dvasinį įstatymą, suvokiate, kad ši svetainė reprezentuoja pirminę auką, kurią aš kaip dvasinis mokytojas duodu mokiniams, tai yra tiems, kurie atranda šią svetainę ir yra pasirengę užmegzti mokytojo-mokinio ryšį su manimi. Tačiau kad ratas galėtų užsidaryti, mokinys turi padauginti mano pirminę auką ir grąžinti kažką man atgal.

Aukos padauginimas pirmiausia reiškia tai, kad mokinys turi įsisavinti mokymą ir priimti įsipareigojimą kelti savo sąmonę. Tai neturi nieko bendro su jokiais fiziniais veiksmais ir tikrai nepriklauso nuo to, kad žmogus paremtų šią svetainę kokiu nors fiziniu būdu. Tačiau egzistuoja skirtingi pasišventimo lygmenys, ir kuo didesnis yra mokinio pasišventimas, tuo didesnis bus mano padauginimas.

Vienas pasišventimo lygmuo yra tuomet, kai mokinys rimtai žiūri į šios svetainės mokymus, juos studijuoja, taiko juos ir leidžia jiems transformuoti savo supratimą ir sąmonę. Tačiau kažkuriuo metu mokinys taip pat turėtų imtis išorinių veiksmų, kuriuos paskatintų įsisavinti mokymai. Vienas iš tokių veiksmų galėtų būti dvasinių technikų naudojimas, kurias mes pateikiame dvasinių įrankių skyrelyje. Į tai įeina šaukiniai dvasinei apsaugai, šaukiniai negatyvios energijos transformavimui asmeniniu ir planetiniu mastu, o taip pat nuostabūs Motinos Marijos perduoti rožiniai ir invokacijos. Darydamas šiuos dvasinius pratimus mokinys prisidės prie žmonijos sąmonės ir visos planetos energetinio lauko apvalymo. Ir tai tuomet man leis mokiniui duoti daugiau šviesos ir įtvirtinti aštuoniukės tėkmę.

Kitas būdas mokiniui uždaryti ratą yra skleisti žodį apie šią svetainę arba papasakoti kitiems žmonėms apie įžvalgas, kurias jie gavo iš šių mokymų. Kitaip tariant, mokiniai gali padėti man skleisti mano vidinius mokymus. Ir galiausiai, mokinys taip pat gali imtis fizinių veiksmų, palaikydamas svetaines finansiškai. Knygos yra patogus būdas žmonėms palaikyti svetaines, nors jie taip pat gali įnešti ir labiau tiesioginį indėlį, jeigu jaučia tam vidinį norą.

Ir nors internetas yra nuostabus įrankis, jis taip pat turi savų apribojimų. Vienas iš jų yra tai, kad daugelis žmonių tikisi gauti kažką nemokamai, nieko neduodami grąžos. Kitas yra tai, kad skaityti dvasinį mokymą po dalelę (dažnai atsitiktiniu būdu) nėra tas pats, kas skaityti knygą, kurioje mokymai yra pateikiami labiau laipsniška progresija. Įgysite gilesnį patyrimą skaitydami mokymus knygoje. Jeigu žmogus randa kažką vertingo svetainėse, turėtų ateiti toks taškas, kai žmogus užsinorės perskaityti vieną iš knygų.

Esminis mokymų tikslas yra duoti žmonėms tiltą, per kurį jie galėtų užmegzti mokytojo-mokinio ryšį tiesiogiai su manimi ar su kitu pakylėtuoju mokytoju. Raktas į šio ryšio užmezgimą yra priimti įsipareigojimą ir padauginti mokymus, kuriuos nemokamai daviau šioje svetainėje. Kaip sakiau, įstatymas man leidžia dauginti tai, ką mokinys atneša ant altoriaus. Negaliu padaryti daugiau, nei įstatymas leidžia man padaryti, ir todėl tai yra mokinio užduotis uždaryti ratą ir įtvirtinti aštuoniukės tėkmę tarp mūsų.

Ir galiausiai, egzistuoja praktinė priežastis nedalinti knygų nemokamai. Jeigu pamąstysite, kiek daug medžiagos yra įdėta šioje svetainėje, ir pamąstysite apie tai, kiek daug knygų buvo parašyta, suvoksite, kad mano pasiuntinys paprasčiausiai negalėtų padaryti tokio didelio darbo kiekio, jeigu šalia to jam dar reikėtų dirbti įprastinį darbą. Todėl yra visiškai sąžininga iš mano pusės suteikti jam būdą užsidirbti pinigų, kad jis galėtų pašvęsti savo laiką tarnaudamas man. Kaip sakoma Biblijoje, darbininkas vertas savo užmokesčio [Luko 10,7]. Iš tiesų nėra nieko blogo, kuomet pinigai yra sumokami už suteiktą patarnavimą.

Trokštu, kad knygos pasklistų kuo plačiau ir pasiektų žmones, kurie neturi kompiuterių. Kad tai įvyktų, knygos privalo pasiekti knygynus, ir galiu jus užtikrinti, kad nė vienas knygynas nedalins knygų veltui. Todėl jos privalo būti parduodamos už tokią kainą, kuri būtų patraukli verslui.

Versta iš www.ascendedmasteranswers.com

Visos teisės saugomos © 2004 Kim Michaels