Ar verslas turėtų siekti pelno nedideliam elitui, ar turėtų siekti kurti gausą visiems?

TEMOS: Siekite naudos, iš tiesų tarnaudami gyvenimui – paskleiskite gausą tarp visų darbuotojų – žmonės turės akcijas savo kompanijoje – akcijų birža, kuri yra paremta godumu, neišgyvens – kai kompanijos mėgina sustabdyti inovacijas – trūkumo sąmonė – verslas gali išgyventi tiktai save transcenduodamas – naujos energijos technologija reikalauja liautis siekti monopolio – kas gali tapti taure naujoms inovacijoms? – perėjimas nuo kariavimo į siekimą sukurti gausos būseną – Kristus nori, kad visi žmonės turėtų gausingą gyvenimą, ir verslas turėtų palaikyti šį tikslą – nušvitusi verslo filosofija – kodėl mes dalyvaujame versle? – kokį palikimą nori palikti verslo lyderiai?

Klausimas: Jėzau, man atrodo, kad verslo pasaulis yra viena iš galingiausių šiuo metu pasaulyje egzistuojančių jėgų. Jis gali formuoti žmonių gyvenimus pagal tai, kaip jie šį verslą daro, jis gali skatinti ego augimą, gali skatinti godumą ir atsiskyrimą, planetos išnaudojimą, stresą, ligas ir netgi karus. Tačiau kita vertus, jis gali būti inovacijų ir kūrybiškumo centru, nesavanaudiškos lyderystės ir netgi savirealizacijos centru. Ir tai netgi gali būti puiki priemonė realizuoti vienovę per dalyvavimą komandiniame darbe. Tad kokių patarimų turėtum verslo lyderių sudvasinimui, ir galbūt net visam verslo vykdymo ir tikslo sudvasinimui, ypač kuomet akcijų birža su savo tikslais ir prioritetais tempia į priešingą pusę, ir kai gaunasi toks kaip ir šiek tiek užburtas ratas, į kurį yra įsuktos mūsų pensijos?

Atsakymas iš pakylėtojo mokytojo Jėzaus per Kim Michaels (2007 m., spalio 27 d.):

Didžiausias potencialas pokyčiams verslo bendruomenėje yra suvokimas apie tai, ką kalbėjau savo mokyme – apie perėjimą nuo trūkumo sąmonės prie gausos sąmonės, kuomet verslas pradėtų suvokti, kad kuo daugiau jis iš tiesų tarnauja žmonėms ir visuomenei, tuo didesnę jis gaus grąžą pelno pavidalu. Tačiau tai taip pat reiškia, kad verslas turi siekti tarnauti Visumai, tai reiškia, jog jis neturėtų funkcionuoti vien tam, kad kurtų kuo didesnį įmanomą pelną nedideliam savo akcininkų elitui – vietoj to verslas siektų paskleisti šią gausą tarp visų savo darbuotojų.

Ir todėl galėtume sakyti, kad Aukso Amžiuje nebus tokios akcijų biržos, kokia yra šiandien. Nes akcininkai nebus turtuoliai, išgalintys nusipirkti akcijas, akcininkai bus visi kompanijos darbuotojai. Ir jie visi bus asmeniškai suinteresuoti savo kompanija ir dalinsis kompanijos sukurta gausa.

Tad galiu jus užtikrinti, kad šiandieninė jūsų turima akcijų birža neišgyvens Aukso Amžiuje. Ji neišgyvens dėl to, kad yra paremta godumu, o godumas gimsta iš trūkumo sąmonės. O būdami trūkumo sąmonėje negalėsite sukurti Aukso Amžiaus. Jis negali būti pastatytas ant trūkumo pamatų. Nes trūkumo pamatai nėra jokie pamatai. Tai lyg mėgintumėte pastatyti pilį iš akmenų pelkėje. Ir kuo daugiau akmenų krausite vieną ant kito, tuo giliau jie grims į purvą.

Ir būtent tokia iš tiesų yra šiandieninė akcijų birža, kuomet kraunate vis daugiau ir daugiau akmenų vieną ant kito, statydami šias didžiules tarptautines verslo imperijas. Tačiau jos grimzta į purvą jau mums apie tai čia bekalbant. Ir ateis toks momentas, kai jas prarys emocinė godumo, pykčio ir baimės jūra.

Tad verslo pasaulyje matote tipišką procesą, kuomet kompanija gimsta su inovacija, tačiau tuomet, kai kompanija išauga iki tam tikro dydžio ir įsitvirtina, gal netgi tapdama dominuojančia, na tuomet kompanija susitelkia į savo pozicijos gynimą, užuot toliau augusi. Kompanija pasikeičia, ir užuot nešusi naujas inovacijas, iš tiesų ima stabdyti inovacijas, kurios galėtų kelti grėsmę jų pozicijai rinkoje.

Ir matėte daug kompanijų, kurios kurį laiką buvo gausos sąmonėje, augimo sąmonėje, bet palaipsniui jos pradėjo keistis ir staiga viskas pakrypo priešinga linkme. Ir kompanija perėjo į trūkumo sąmonę. Ir kurį laiką kompanija gali išsaugoti dominuojančią poziciją, kaip tą matote darant Microsoft kompaniją programinės įrangos pasaulyje, tačiau tokia kompanija neišvengiamai ima stagnuoti ir galiausiai jos laukia žlugimas, nebent ji sugebėtų sugrįžti į inovacijų sąmonę.

Tad tikrasis pokytis, kuris turi įvykti versle, yra plintantis suvokimas, kad nė vienas verslas neišgyvens savęs netranscenduodamas. O vienintelis būdas save transcenduoti yra pasišvęsti naujų inovacijų atnešimui, kurios dar geriau tarnautų žmonėms, kurios suteiktų jiems didesnę gausą. Tad dabar, jeigu norite pamatyti į industriją, kurioje tai matytumėte įkūnyta aiškiau nei bet kur kitur, tuomet jums tereikia pažvelgti į energetikos verslą, kuriame naftos kompanijos jau labai ilgą laiką praktiškai yra monopolizavusios energijos tiekimą ir joms labiausiai rūpi išsaugoti šią savo poziciją, nors žmonėms vis labiau darosi akivaizdu, kad naftos dienos yra suskaičiuotos.

Aukso Amžiuje iškastinis kuras nebus pagrindinis energijos tiekimo šaltinis. Tad klausimas yra toks: ar sugebės naftos kompanijos palikti trūkumo sąmonę, kurioje siekia sutrukdyti alternatyvių technologijų plitimui? Nes jeigu jos nesugebės to padaryti, galiu jus užtikrinti, kad šiandieninės milžiniškos tarptautinės energetikos kompanijos išnyks per dešimtmetį ar du. Ir jos taps atgyvenusiomis.

Turiu jums pasakyti, kad Sen Žermeno vizija naujos technologijos perdavimui energetikos srityje neišsipildys tol, kol verslo visuomenė nepereis iš trūkumo į gausos sąmonę, idant daugiau nebematytumėte šios sąmonės, kuomet viena kompanija siekia monopolizuoti naują technologiją. Nes galiu jus užtikrinti, kad neleisime, jog šią naują technologiją monopolizuotų viena kuri nors kompanija. Nes puikiai žinome, jog tai atimtų gausą iš žmonių.

Tad nauja technologija galės būti perduota tik tuomet, kai kritinė masė verslo žmonių bus perėjusi į šią augimo sąmonę, ir todėl į verslą nebežiūrės iš trūkumo būsenos, bet žiūrės į jį iš gausos sąmonės, kuomet suvoks, jog kuo daugiau jie duoda žmonėms, tuo daugiau gauna grąžos. Nes jeigu turėsite kompaniją, kuri iš tiesų koncentruosis į tarnavimą žmonėms, argi nemanote, kad mes, pakylėtieji mokytojai, nepasinaudosime šia kompanija, idant perduotume naujus išradimus – kurie tuomet kompanijai suteiks dar didesnį klestėjimą?

Vėlgi, tai yra koncepcija apie talentų dauginimą, kuomet jų neužkasate į žemę. Tik pažvelkite, kiek daug kompanijų yra gavusios išradimus, tačiau, siekdamos įgyti dominavimą rinkoje ir apginti savo poziciją, jos užkasa savo talentus žemėje. Kai tuo tarpu, jeigu būtų pasinaudojusios tuo, kad tarnautų žmonėms ir didintų visuotinę gausą visuomenėje, jos iš tiesų būtų padauginusios savo talentus ir būtų gavusios grįžtamąją tėkmę naujo išradimo pavidalu.

Akivaizdu, kad kompanija, kuri mėgina sustabdyti inovacijas naikindama konkurentus, atkerta save nuo šios tėkmės. Kai tuo tarpu kompanija, kuriai konkurencija nerūpi – nes ji žino, kad jeigu bus pasišventusi inovacijoms, galės pralenkti konkurentus, visada išlikdama konkurentų priekyje – na tai bus ta kompanija, kuri taps sėkminga Aukso Amžiuje.

Knygoje Nekaro menas, duodame mokymus, kuriais verslo bendruomenė galėtų pasinaudoti, kaip verslo bendruomenė pasinaudojo pirmine Karo menas knyga. Tai leistų verslo bendruomenei pakilti į daug aukštesnį lygį, kuriame jie į save nebežiūrėtų kaip esančius nuolatiniame kare su kitomis kompanijomis, bet būtų įsitraukę į universalų procesą, didindami gausos būseną pasaulyje ir nešdami gausingą gyvenimą visiems žmonėms.

Pažvelkime į labai paprastą dalyką. Kas leidžia kompanijai užsidirbti pelną? Tai, kad ji parduoda produktus arba paslaugas. Tačiau kuo remiasi šie pardavimai? Jie remiasi tuo, kad turi būti klientų, kurie turėtų pinigų pirkti tai, ką siūlo kompanija.

Tad argi nėra akivaizdu, kad kuo daugiau pasaulyje atsiras pinigų turinčių klientų, tuo didesnis bus pelno potencialas visam verslo pasauliui? Ir todėl nušvitęs, ilgalaikis verslo pasaulio interesas turėtų būti panaikinti bet kokį skurdą, idant visi žmonės pasaulyje turėtų gausingą gyvenimą ir galėtų tapti potencialiais klientais.

Tuo tiesiog sakau, kad pakylėtųjų mokytojų interesai yra lygiai tokie patys kaip ir verslo pasaulio interesai – kai verslo pasaulis yra nušvitęs. Nes argi nesakiau, jog atėjau, kad visi turėtų gyvenimą, kad apsčiai jo turėtų? Tad matote, Kristus nori visiems žmonėms to paties, kas iš tiesų yra geriausia ir visam verslo pasauliui.

Tad kas gi kliudo tam įvykti? Tam kliudo trūkumo sąmonė, kuri kelia baimę, ir ši baimė verčia kai kurias dideles kompanijas – ir kai kurias vyriausybes – mėginti sustabdyti inovacijas ir augimą dėl baimės prarasti savo poziciją. Ir būtent apie šią sąmonę mes kalbame Nekaro menas knygoje. Jeigu pakankamam skaičiui žmonių verslo pasaulyje galėtų būti padėta pamatyti šios sąmonės paklydimą, tai galėtų sukelti dramatiškus pokyčius – ir šie pokyčiai atvertų kelią pasauliui pakilti į nepalyginamai aukštesnį gausos lygmenį nei tas, kurį matote šiandien.

Akivaizdu, jog tai yra aukščiausias potencialas verslo pasauliui, kurį išpildęs, jis galėtų išvesti visuomenę į naują erą ir padėti pamatus Aukso Amžiui – tiek verslui, tiek darbuotojams, tiek ir jų klientams. Tačiau, kad tai įvyktų, privalo būti mestas iššūkis dualizmo sąmonei – kuriančiai dirbtinį konfliktą tarp verslo, šiame versle dirbančių darbuotojų ir klientų. Turi būti suprasta, kad visi žmonės yra tos pačios visumos dalis ir kad verslui iš tiesų yra naudingiausia tai, kas yra naudingiausia jame dirbantiems darbuotojams ir klientams.

Nušvitęs verslas yra paremtas filosofija, kurią aš išreiškiau žodžiais: „Ką padarėte vienam iš šių mažiausių mano brolių, man padarėte.“ Tad aukščiausias būdas „sumušti“ konkurenciją NĖRA sunaikinti visas kitas kompanijas, bet pakilti virš trūkumo sąmonės, pakylėjant verslą į sferą, kurioje jam neegzistuotų jokia konkurencija – nes visi konkurentai būtų pavirtę strateginiais partneriais.

Tačiau tam, kad šis poslinkis sąmonėje galėtų įvykti, privalo atsirasti labai drąsių žmonių, kurie drįstų iškelti klausimą: „Kodėl mes esame versle?“ Ar esame jame tam, kad paverstume nedidelį elitą turtingu ir galingu – išnaudodami tiek vadovus, tiek darbuotojus, tiek ir klientus, ir tuo pat metu visus juos paversdami nelaimingais – ar priešingai, esame jame tam, kad suteiktume gausingą gyvenimą kuo didesniam skaičiui žmonių, prisilietusių prie mūsų verslo?

Akivaizdu, jog žmonės, kurie gali iškelti šį klausimą, yra verslo lyderiai, savo gyvenimą pašventę verslo pasauliui. Jiems reikia pamąstyti, kokį palikimą jie nori palikti šiam pasauliui. Ar jų palikimas bus kuo didesnis sukurtas pelnas keliems valdybos nariams, kurie jau ir taip turi daugiau pinigų nei pajėgia išleisti – ar priešingai, jie imsis kažką daryti tam, kad panaikintų skurdą ir visiems žmonėms suteiktų gausingą gyvenimą?

Taip pat galėtume užduoti klausimą, ar šie lyderiai nori, kad jų verslas sėkmingu taptų tik tradicine prasme, ar priešingai, jie norėtų pakylėti savo verslą į visiškai naują sėkmės lygmenį – į visiškai naują sėkmės apibrėžimą, kuris būtų paremtas meile, o ne baime? Ar nori jie visą savo likusį gyvenimą nugyventi bijodami nepasisekimo, o gal priešingai, norėtų priimti visiškai kitokį požiūrį į verslą, paremtą meilę – tuo būdu pasiekdami tikrąją pilnatvę savo daromame darbe, jausdami, jog dirba dėl aukštesnio tikslo, o ne vien dėl didesnių dividentų ir akcijų kainų?

Versta iš www.ascendedmasteranswers.com

Visos teisės saugomos © 2008 Kim Michaels