Istorinis ir šiuolaikinis menas ir puolusios būtybės

Klausimas: Šis klausimas būtų apie artefaktų grobimą. Praeityje puolusios būtybės pagrobė daug artefaktų, jos ypač buvo apsėstos tapybos darbais, kurie buvo pripažinti didžiausio meistriškumo pavyzdžiais žmonijos istorijoje. Jie grobė šiuos piešinius ir vežė į specifines vietas kitose šalyse arba paslėpė juos privačiose kolekcijose. Ar egzistuoja kažkokia priežastis, kodėl puolusios būtybės grobia artefaktus? Daugelis jų pagrobtų piešinių net nėra istoriniai tapybos darbai. Ar yra koks nors skirtumas tarp istorinių tapybos darbų energetikos ir neistorinių darbų energetikos? Jeigu taip, ar puolusios būtybės gauna energiją iš tų piešinių?

Atsakymas iš Pakylėtosios Mokytojos Motinos Marijos per Kim Michaels. Šis atsakymas buvo perduotas 2019 m. konferencijoje Korėjoje.

Na, mano mylimieji, pagrindinė puolusių būtybių varomoji jėga yra šis troškimas būti ypatingais, turėti kažką, ko neturi populiacija. Būtent tai juos skatina kaupti ne tik meno kūrinius, bet ir pinigus, turtus, valdžią ir taip toliau. Jie patys iš tiesų negauna energijos iš tų tapybos darbų, nes labai mažai menininkų sugeba gauti šviesa iš aukščiau, kuri galėtų būti užfiksuota meno kūrinyje. Net jeigu tam tikro meno kūrinio sukūrimas buvo remiamas pakylėtojo mokytojo, mes galime išjungti tą šviesą, jam patekus į puolusių būtybių rankas.

Kalbant apie tai, kuo skiriasi istoriniai tapybos darbai nuo šiuolaikinių tapybos darbų, na, į tai nebūtų galima duoti bendro atsakymo, kadangi tai yra individualu ir priklauso nuo menininko ir meno. Didelė dalis istorinių piešinių, kuriuos randate pasaulio muziejuose ar, tiesą sakant, ir privačiose kolekcijose, iš tiesų nėra labai reikšmingi šiandieniniame amžiuje. Pavyzdžiui, galite matyti, kad tam tikri piešiniai, kurie buvo nutapyti viduramžių Europoje ir kuriuose yra naudojamos šios labai tamsios pragaro scenos arba kitos tamsios vizijos, buvo tame amžiuje vykusių dalykų atspindys. Taip pat galite matyti, kad daugelis šiuolaikinių tapybos darbų taip pat yra tam tikrų dalykų, vykstančių šiuolaikinėje sąmonėje, išraiška.

Žinoma, net ir šiandieniniame amžiuje yra menininkų, kurie sugeba gauti ne tik idėjas, bet ir šviesą iš pakylėtosios karalijos. Tad tai yra individualu. Galiu jus užtikrinti, kad žvelgiant iš pakylėtosios perspektyvos, maždaug 90% viso meno, kurį randate viso pasaulio muziejuose, galėtų būti išimta ir net iš viso nerodoma žmonėms. Nes klausimas iš tiesų yra toks: „Ar meno kūrinys turi gebėjimą, ar jis turi geometrinę matricą energetiniame lygmenyje, kuri galėtų sąveikauti su žiūrovo energetiniu lauku ir sukurti pakylėjantį, įkvepiantį patyrimą?“ Didelė dalis meno kuria depresinį, žemyn traukiantį patyrimą, žemina žmonių energijas. Žmonėms būtų geriau, jeigu toks menas nebūtų viešai demonstruojamas. Tad galėtume sakyti, kad jeigu puolusios būtybės perka tokius meno darbus, žmonėms tai iš tiesų nekenkia.

Versta iš www.ascendedmasteranswers.com

Visos teisės saugomos © 2019 Kim Michaels