Vaikų mokymas faktinių žinių

Klausimas: Norėčiau užduoti klausimą apie vaikų ugdymą ir vystymą šiuolaikiniame pasaulyje. Rusijoje egzistuoja įvairūs kursai mažiems vaikams, skirti trejų-penkerių metų amžiaus vaikams, ir šie kursai šiuo metu yra labai populiarūs. Ar toks ankstyvas protinis ugdymas nedaro žalos vaikų psichologinei ir dvasinei sveikatai? Nuo kokio amžiaus rekomenduotumėte pradėti mokyti vaikus rašyti, skaityti ir skaičiuoti? Kaip ir kada galėtume pradėti perdavinėti vaikams dvasines žinias ir praktikas? Valdorfo pedagogikos mokykla siekia vystyti vaikų protinius, meninius ir praktinius gebėjimus integruotu ir holistiniu būdu, dėmesys yra koncentruojamas į vaikų vaizduotės ir kūrybiškumo lavinimą. Koks būtų jūsų Valdorfo mokyklų, sukurtų pagal Rudolfo Štainerio metodą, įvertinimas?

Kimas: Tai iš tiesų yra du atskiri klausimai ir jaučiu, kad negaunu atsakymo į antrąjį iš jų, apie Valdorfo mokyklas. Tačiau Motina Marija pakomentuos pirmąją klausimo dalį.

Atsakymas iš Pakylėtosios Mokytojos Motinos Marijos per Kim Michaels. Šis atsakymas buvo perduotas 2021 metų Rusijai skirtame vebinare „Įveikite pranašumo sąmonę ir jausmą, kad esate nevientisi, sutraumuoti ir susikoncentravę į išorę“.

Egzistuoja daug metodų pasaulyje, kuriais yra siekiama pradėti vaikus ugdyti nuo labai ankstyvaus amžiaus. Kai kurie iš šių metodų netgi buvo taikomi daugelio tėvų ir mokytojų Summit Lighthouse organizacijoje.

Negalime duoti bendro atsakymo ir sakyti, kad visus vaikus yra gerai pradėti kuo ankstyviau ugdyti. Tai yra individualu. Kai kuriems vaikams reikalingas vaikystės periodas, per kurį jie galėtų integruotis su fiziniu kūnu ir todėl galėtų iš naujo prisitaikyti prie buvimo fiziniame įsikūnijime, galbūt netgi gaudami šansą išsigydyti tam tikras ankstesniuose gyvenimuose patirtas traumas. Tokie vaikai patirtų didelę naštą, būdami verčiami mokytis pagal šiuos ankstyvojo lavinimo metodus arba būdami verčiami dalyvauti labiau intelektualiniame mokymosi procese.

Taip pat norėčiau pasakyti, kad nors teoriškai vaikus galite pradėti mokyti net ir įsčiose, ir galite nuo ankstyvaus amžiaus pradėti juos mokyti tam tikrų faktų naudodami, pavyzdžiui, korteles su paveiksliukais, taip pat turėtumėte suvokti, kad vaikų mokymas faktinių žinių iš tiesų nėra aukščiausias prioritetas, žvelgiant iš dvasinės perspektyvos.

Svarbiau būtų pasirūpinti vaiko psichologija. Todėl sakyčiau, kad daugelis šiuo metu egzistuojančių metodų pernelyg koncentruojasi į praktinių, intelektualinių, faktinių žinių mokymą. Būtų žymiai naudingiau išvystyti programas, kurios siektų padėti vaikams išsigydyti savo psichologines žaizdas ir padėtų tėvams bei mokytojams nustatyti šias žaizdas, kad jie žinotų, kaip galėtų geriausiai padėti individualiam vaikui.

Tam reikalingas didelis jautrumas tiek iš tėvų, tiek iš mokytojų, tiek iš psichologų pusės, kurie galėtų būti apmokomi tai daryti. Tačiau tai jau iš tiesų pradeda vykti, ir dar plačiau vyks ateityje.

Mes dirbame su daugeliu žmonių pasaulyje, kurie yra jautrūs šioms idėjoms, atviri šioms idėjoms. Daugelis jų nežino apie pakylėtuosius mokytojus, tačiau jie yra atviri galimybei gydyti vaikų psichologiją, pradedant nuo paties ankstyviausio amžiaus, daugelis jų yra atviri net ir reinkarnacijai ir potencialui, kad šie vaikai gali atsinešti dideles traumas iš ankstesnių gyvenimų.

Tad tai iš tiesų yra daug svarbiau nei mokyti vaikus faktinių žinių, ypač kompiuterių ir interneto amžiuje, kuomet faktinių žinių turėjimas savo prote ir atmintyje nesuteikia tokio didelio pranašumo.

Versta iš www.ascendedmasteranswers.com

Visos teisės saugomos © 2021 Kim Michaels