Kaip iš tiesų įkūnyti Gailestingumo Liepsną

TEMOS: Taika neįmanoma per jėgą – Vyriškasis meilės aspektas – Leiskite žmonėms patiems save nuteisti – Gailestingumo Liepsnos panaudojimas dualizmui transcenduoti – Kodėl kelias į pragarą yra gerais norais grįstas – Yra daug mano širdies žmonių Centrinėje Azijoje – Galutinis žingsnis Rubininio Spindulio įkūnijime

Pakylėtoji Mokytoja Kuan Jin, 2011 gruodžio 28 d. per Kim Michaels. Šis diktavimas buvo perduotas Almaty, Kazachstane.


Mano mylimos širdys, aš, Kuan Jin, ateinu jūsų pasveikinti Gailestingumo Liepsnoje.

Kodėl garsas OM yra visuotinai pripažįstamas? Taip yra dėl to, mano mylimieji, kad jis įkūnija pačią vienybės, vienovės esmę. Ne tik vienovės tarp Dvasios ir materijos, bet vienovės čia, apačioje, tarp žmonių, kurie užaugo labai skirtingomis išorinėmis aplinkybėmis – ir todėl jiems dažnai buvo įdiegta žiūrėti į skirtumus, praleidžiant pro akis už visų regimybių slypinčią pamatinę vienovę.

Tad norėdami paskatinti žmones pakilti virš šio koncentravimosi į regimybes, mes, pakylėtieji mokytojai, perdavėme šiuos garsus, šiuos pirmapradžius garsus, kurių paskirtis yra sugrąžinti žmones prie tam tikros liepsnos esmės. Pakviesti juos peržengti išorinius skirtumus, kuriais taip lengvai naudojosi puolęs mąstymas dualistinei kovai kurti. Kuomet, kaip sakė Sanat Kumara, žmonės buvo suvilioti paties puolusio mąstymo: kad kažkur įvyko klaida ir kažką reikia pataisyti. Ir tai pataisyti turite jūs, priversdami visus priimti tam tikrą išorinę regimybę, išorinę sistemą, tam tikrą filosofiją.

Taika neįmanoma per jėgą

Pažvelkite, mano mylimieji, ką jūs čia patyrėte būdami Sovietų Sąjungos įtakoje. Kokia buvo komunistinės sistemos, komunistinės ideologijos esmė? Na, tai buvo mėginimas sukurti vieną sistemą ir tuomet jėga primesti ją visiems žmonėms, prisidengiant argumentu, kad tai juos suvienys, kad tai atneš harmoniją ir taiką. Tai buvo senasis melas, kad jeigu mums pavyks priversti visus žmones sekti mūsų sistema, Žemėje įsivyraus taika.

Tai, žinoma, yra vienas iš pagrindinių puolusių būtybių sąmokslų, nes jos atėjo į šią Žemę ne taikos atnešti, tačiau jos turi kalbėti apie taiką, kad į savo pinkles įviliotų tuos, kurie nepriklauso puolusiųjų būriams, kurie nėra iš puolusios sąmonės, bet savo širdyje jaučia, kad atėjo čionai dėl kažkokio tikslo.

Tad kaip tuomet galite subalansuoti savo vidinį žinojimą, kad atėjote į šią Žemę tam, jog padėtumėte šiai Žemei pakilti į aukštesnį lygmenį, tačiau negalite įvykdyti šios misijos, leisdamiesi įtraukiami į puolusių būtybių sukurtą dualistinę kovą? Na, nėra tiesiog vieno sprendimo šiai dilemai. Tačiau kiekviena dvasinė liepsna turi savo sprendimą su šia liepsna rezonuojantiems žmonėms.

Ir todėl esmė to, ką mes, pakylėtieji mokytojai darome ir darėme, yra pašaukti žmones prisiminti savo esminę liepsną: tą liepsną, iš kurios jie atėjo prieš nusileisdami į Žemę. Ir tai, žinoma, yra liepsna, kuri juos sugrąžins atgal, leisdama jiems prisiminti, kas jie yra. Ir šitaip jie galės būti atviromis durimis savo liepsnai išreikšti šiame pasaulyje, kuomet ji galės pašaukti kitus prisiminti, kas jie yra, ir todėl galės pašaukti visus žmones pakilti virš regimybių ir susiderinti su liepsnomis.

Vyriškasis meilės aspektas

Nes nors egzistuoja daug liepsnų, jos niekada tarpusavyje nekonfliktuoja. Nėra jokio konflikto, jokio dualizmo, jokio susiskaldymo dvasinėje karalijoje. Ir todėl matote, kai Sanat Kumara pasisiūlė ateiti į Žemę, jis natūraliai atėjo atnešti savo įkūnijamą Liepsną. Venera taip dažnai buvo asocijuojama su meile, su meilės planeta. Ir taip yra būtent dėl to, kad Sanat Kumara atnešė tą Meilės Liepsną iš Veneros. Tačiau tai, ką atnešė Sanat Kumara, kaip Rubininio Spindulio ugnį, buvo vyriškasis Meilės Liepsnos aspektas.

Nes matote, įžengę į dualizmo karaliją jūs projektuojate įvaizdį ant dvasinių liepsnų. Tad, žinoma, turite trečiąjį meilės spindulį, ir galėtume sakyti, kad trečiasis meilės spindulys, su kuriuo yra pažįstami dauguma dvasios mokinių, yra Omega arba Motinos meilės aspektas. Ir kai paimate dvasinės liepsnos koncepciją ir atnešate ją į materijos karaliją, žmonės neišvengiamai ant jos projektuos savo protuose laikomus įvaizdžius.

Ir būtent dėl to matote tiek daug žmonių šioje Žemėje, kurie turi įvairius įsivaizdavimus apie tai, kas yra meilė ir ką reiškia išreikšti meilę. Tad tai, ką Sanat Kumara nusprendė atnešti į Žemę, iš tiesų buvo vyriškasis trečiojo meilės spindulio aspektas, ir tai yra Rubininio Spindulio ugnis. Na ir dabar, turite suprasti, mano mylimieji, kad kai jau esame jums perdavę Rubininio Spindulio koncepciją, viskas, kas yra išreikšta žodžiais, patenka į materijos karaliją. Ir kai duodame žodžiais išreikštą koncepciją, žmonėms iš tiesų yra įmanoma suprojektuoti ant tos koncepcijos savo pačių dualistinius įvaizdžius.

Tad kadangi praeityje kalbėjome apie Rubininį Spindulį, įvairūs dvasios mokiniai suprojektavo ant jo įvaizdžius. Kai kurie tai padarė netgi iki tokio laipsnio, kad ji ėmė atrodyti dualistinė liepsna, naudojama aukštesnei teisimo formai. Bet matote, Rubininio Spindulio ugnis iš tiesų neteisia. Nes argi Jėzus nesakė: „Neteiskite pagal regimybes“, o tai reiškia, kad kai esate pakilę virš dualizmo, esate aukščiau už teisimą pagal regimybes. Ir todėl jūs iš tiesų neteisiate nei žmonių, nei situacijų. Jūs tiesiog esate tuo, kuo esate, ir išreiškiate tai, kuo esate, per AŠ BŪSIU KUO AŠ BŪSIU aspektą, kuriuo esate būdami fiziniame įsikūnijime. Tad kai esate pakilę virš dualizmo, tačiau vis dar tebesate įsikūnijime, neteisiate kitų žmonių, neteisiate jų proto įvaizdžių, neteisiate jų veiksmų. Jūs esate tai, kuo esate, ir leidžiate žmonėms projektuoti ant jūsų ką tik jie nori projektuoti – ir tai tuomet tampa jų pačių teismu. Ir jie tuomet teisia save, projektuodami ant jūsų liepsnos, užuot priėmę šią liepsną ir pasinaudoję ja savo regimybėms transcenduoti, savo įvaizdžiams, kuriuose yra įstrigę.

Leiskite žmonėms patiems save nuteisti

Ar suvokiate, mano mylimieji, kad nors sakėme, jog Rubininio Spindulio ugnis yra vyriškasis meilės aspektas – ir todėl tai yra į išorę einantis aspektas – teisimas niekada nėra nukreiptas į išorę. Tiktai savo iškreiptame aspekte, kuomet žmonės teisia pagal regimybes, jie galvoja, kad teisimas yra į išorę nukreiptas veiksmas, ir jūs turite vaikščioti teisdami kitus arba kviesdami kitiems teismą.

Tačiau tikrojoje Rubininio Spindulio ugnyje nėra teisimo. Tai gali pareikalauti iš jūsų įtempti savo protą iki įtrūkimo taško, nes protas nepajėgs to suprasti linijišku būdu. Tačiau širdis gali žinoti, kad kai pakylate virš dualizmo, neteisiate. Nes kaip pakylate virš dualizmo? Pakylate virš jo, nebežiūrėdami per dualistinės skalės filtrą. Tad kai per jį nebežiūrite, jokių regimybių nebelaikote tikromis. Ir koks tuomet būtų tikslas teisti tai, kas nėra tikra?

Argi yra būtina teisti ir vertinti, ar vienas netikrovės pasireiškimas yra geresnis arba blogesnis už kitą netikrovės pasireiškimą? Ne, nes matote, kad jie abu yra netikri ir jie abu laiko žmones įkalintus. Tad jūs trokštate išlaisvinti žmones, ir kokia prasmė tuomet būtų teisti, jeigu viskas turi būti transcenduota? Matote, nėra taip, kad viena netikrovė yra geresnė arba blogesnė už kitą, nes net ir tai, ką žmonės laiko gėriu, gali laikyti juos įkalintus ir neleisti jiems transcenduoti dualizmo lygmens.

Yra daug žmonių, mano mylimieji, kurie save laiko gerais, laiko save dvasingais, tačiau yra lygiai taip pat giliai įstrigę dualizme kaip ir tie, kuriuos jie teisia kaip blogus arba nedvasingus. Nes būtent savęs ir kitų teisimas pagal regimybes laiko jus įstrigusius dualizme. Tad kai esate įstrigę dualizme, negalite būti atviromis durimis Rubininio Spindulio ugniai. Galite manyti, jog galite; galite būti susikūrę Rubininio Spindulio ugnies proto įvaizdį, tačiau tai tėra įvaizdis.

Jūs iš tiesų negalite būti Rubininio Spindulio veikiančiąja ugnimi, kol nesate įveikę poreikio teisti pagal regimybes. Ir kadangi egzistuoja įvairūs būdai įveikti šį troškimą teisti, aš, Kuan Jin, trokštu jums pasiūlyti vieną iš būdų, tai yra, kaip Gailestingumo Liepsna gali jums padėti įveikti troškimą teisti.

Gailestingumo Liepsnos panaudojimas dualizmui transcenduoti

Vėlgi, ant gailestingumo ir atleidimo buvo suprojektuoti įvaizdžiai, dualistiniai įvaizdžiai. Žmonės mano, jog tam, kad galėtų kitam atleisti, tas kitas žmogus privalo išpildyti tam tikras sąlygas. Bet netgi dar daugiau, žmonės mano, jog kad atleistumėte, kitas žmogus turi būti padaręs kažką bloga. Nes jeigu nepadarėte nieko blogo, kam jums būtų reikalingas atleidimas?

Bet matote, mano mylimieji, virš šio lygmens egzistuoja tyra Atleidimo ir Gailestingumo Liepsna. Tai yra aktyvi liepsna, kuomet jūs atleidžiate kitam dar jam nespėjus padaryti nieko blogo. Nes jūs įveikėte poreikį teisti pagal tai, kas teisinga ir kas klaidinga. Ir todėl atleidimą ir gailestingumą jūs žmonėms rodote ne dėl to, kad jie padarė kažką blogo ir nusipelno atleidimo ar dėl to, kad turite jiems atleisti. Jūs esate atviros durys aktyviam Gailestingumo Liepsnos srautui, kuris gali sudeginti ne tik tai, ką žmonės laiko blogiu, bet ir tai, ką jie laiko gėriu – gali sudeginti abu dualistinius kraštutinumus, kurie, žinoma, vienas be kito negali egzistuoti.

Tad ar suvokiate, kad tiek daug žmonių atranda dvasinį mokymą, ar tai būdų Budos ar Kristaus mokymai, ir jie pradeda suvokti būtinybę atleisti, kaip abu šie mokytojai sakė, ir kaip sakė beveik visi kiti dvasiniai mokytojai. Tad šie žmonės pažvelgia į savo gyvenimą, į tai, ką kiti žmonės jiems padarė, ir jie sako: „Šis žmogus padarė kažką blogo, bet aš jam atleisiu.“

O tuomet, kai atleido, jie mano, kad dabar jie yra dvasingi, nes atleido. Tačiau laikydami save dvasingais ir lygindamiesi su žmonėmis, kuriems jie atleido, jie ir toliau patvirtina ir nepaliauja tvirtinti dualistinį požiūrį, teisimą pagal regimybes. Nes jeigu skiriate tarp to, kas teisinga ir klaidinga – ar tarp to, kas dvasinga ir nedvasinga, ir kas yra labiau dvasinga ir mažiau dvasinga – jūs vis dar tebesate įsitraukę į dualistinį teisimą pagal regimybes.

Tad egzistuoja aukštesnis būdas žiūrėti į Gailestingumo Liepsną, Atleidimo Liepsną. Ir tai yra suvokti, kad ji neturi visiškai jokių dualistinių aspektų. Žmonėms nereikia būti padarius kažką blogo, kad jūs galėtumėte jiems ištiesti Gailestingumo Liepsną. Nes Gailestingumo Liepsna yra aukščiau už gėrį ir blogį. Tiems, kurie nepadarė nieko blogo – tačiau tiki padarę kažką gero pagal žemišką standartą – yra reikalingas lygiai toks pat išlaisvinimas kaip ir tiems, kurie save laiko nusidėjėliais ar nusikaltėliais, ar kad ir kuo jie save laikytų.

Kodėl kelias į pragarą yra gerais norais grįstas

Tiesą sakant, tie, kurie tiki darantys gera pagal žemišką standartą, dažnai būna labiau įstrigę nei tie, kurie pripažįsta padarę kažką bloga pagal žemišką standartą. Ne veltui turite posakį, kad „kelias į pragarą yra gerais norais grįstas“.

Nes iš tiesų matėte, kad daugelis komunizmą skleidusių žmonių turėjo gerus norus. Jie tiesiog buvo įtraukti į subtilią puolusių būtybių žaltišką logiką. Jie iš tiesų tikėjo, kad tai padarys pasaulį geresnį. Tačiau, žinoma, melas čia yra toks, kad žmonės priims komunizmą tik būdami priversti tai padaryti, ir todėl buvo pateisinama dėl aukštesnio gėrio priversti juos jį priimti.

Nes gi iš tiesų, kai jie jau bus priversti priimti komunizmą, jie galiausiai pamatys jo nuostabias savybes ir tuomet pradės jį priimti savanoriškai. Tiktai šitai, žinoma, buvo paneigta fakto, kad vos tik atsirado galimybė, visos buvusios sovietinės respublikos pasinaudojo šia galimybe nusimesti komunistinės sistemos jungą.

Tad matote, galite manyti, kad Rusijai ir Rusijos žmonėms, kurie primetė komunizmą kitoms šalims, yra reikalingas gailestingumas ir atleidimas. Netgi galite manyti, kad komunizmo žlugimas įrodė kapitalistinių Vakarų teisingumą, o tai reiškia, kad kapitalizmas yra pranašesnis. Tačiau realybė, žinoma, yra tokia, kad kapitalistinė sistema tiesiog yra komunistinės sistemos dualistinis polius. Ir todėl Vakarams, tam tikra prasme, reikalingas didesnis gailestingumas ir išlaisvinimas nei Rusijai ir Rusijos žmonėms – nors, žinoma, taip pat ir pačiai Rusijai yra reikalingas išlaisvinimas nuo komunistinio mąstymo, kurio daugelis žmonių iki galo dar neatsikratė.

Yra daug mano širdies žmonių Centrinėje Azijoje

Tai kodėl tuomet duodu šį diktavimą čia, Centrinės Azijos širdyje? Jį čia duodu todėl, kad noriu, jog suprastumėte, kad daugelis čia, Centrinėje Azijoje, į kurią įeina ir didelė Kinijos dalis, gyvenančių žmonių iš tiesų yra mano širdies žmonės. Žmonės, kurie įkūnijo tą tyrą Gailestingumo Liepsną, kuri sako, kad kai ateina kažkokia išorinė agresyvi jėga ir nori mums primesti komunistinę sistemą, mes leisime tam įvykti. Nes žinome, kad galime egzistuoti komunistinėje sistemoje ir vis tiek būti atviromis durimis Gailestingumo Liepsnai.

Ir būtent tai matėte Kinijoje ir šiose Centrinės Azijos šalyse. Matėte tą Gailestingumo Liepsną, kurioje žmonės nėra agresyvūs ir nekovoja atgal smurtu, kai atėjusi jėga pavergia juos smurtu. Ir būtent dėl to matote – šioje Kazachstano šalyje ir kitose kaimyninėse šalyse, ir taip pat daug kur Kinijoje bei Tibete – šį pasiruošimą paklusti išorinei jėgai, ateinantį iš vidinio žinojimo, kad galite išsaugoti savo esminį tapatumą esant bet kokiai sistemai.

Ir vos tik atsiranda proga, galite nusimesti jungą ir išreikšti savo liepsną atviriau ir aiškiau. Ir tai iš tiesų yra aktyvi gailestingumo savybė, kuomet matote daugelį žmonių – ir jiems, žinoma, priklausote jūs visi, kurie esate čia, – kurie jau tai įkūnijo ir žino, kad nereikia smurtauti. Tačiau jūs taip pat žinote, kad nereikia teisti. Tereikia tik išlaisvinti visą gyvybę nuo šių teisimų pagal regimybes.

Tai yra tikroji Gailestingumo Liepsna, kuomet jūs išlaisvinate visą gyvybę nuo tapatinimosi su regimybėmis. Ir tai yra savybė, kurią jūs įkūnijote šioje Kazachstano šalyje, tam tikrose kaimyninėse šalyse ir daugelyje vietų Kinijoje. Ir tai iš tiesų yra liepsna, kuri buvo įtvirtinta planetai Himalajų regione, didesniajame Himalajų regione. Tai yra liepsna, kuri seniai čia buvo įkūnyta kaip atsvara Rubininio Spindulio ugniai.

Nes iš tiesų, negalite būti atviromis durimis Rubininio Spindulio ugniai, jeigu iš pradžių neįkūnijote Gailestingumo Liepsnos savo tyroje formoje. Nes jeigu netapote viena su troškimu išlaisvinti visą gyvybę, negalite leisti užgimti Rubininiam Spinduliui. Ir vietoj to leisite užgimti iškreiptai Rubininio Spindulio formai, grįstai dualistiniais vertybiniais vertinimais, manydami, kad Rubininis Spindulys turi nuteisti arba sudeginti tam tikras regimybes, netgi iki tokio laipsnio, kad Rubininis Spindulys turėtų nuteisti ir sudeginti tam tikrus žmones.

Bet matote, Rubininis Spindulys netrokšta sudeginti nė vieno gyvybės srauto. Jis trokšta sudeginti regimybes, kurios yra įkalinusios gyvybės srautą. Ir štai čia egzistuoja esminis skirtumas. Ir tiktai kai pilnai įkūnijate išmintį, leidžiančią jums žinoti skirtumą, galėsite leisti užgimti Rubininio Spindulio ugniai savo širdyje.

Daugelis jūsų, kurie esate čia fiziškai, daugelis jūsų, kurie užaugote šiame regione, ir daugelis žmonių pasaulyje labai toli pažengė šios Gailestingumo Liepsnos įkūnijime. Ir jie tuo būdu padėjo pamatus pripažinimui, kad jūs esate iš tų 144 000, ir kad tai yra jūsų misija būti atviromis durimis Rubininio Spindulio ugniai.

Galutinis žingsnis Rubininio Spindulio įkūnijime

Tačiau daugelis jūsų dar nežengėte to paskutinio žingsnio. Ir todėl aš, Kuan Jin, pasiūlysiu jums, kad jeigu klausysite šio perdavimo ir daug kartų jį skaitysite, jeigu kalbėsite mano mantrą: OM MANI PADME HUM, ir jeigu prašysite kiekvieną naktį apsilankyti mano ašrame, aš jus asmeniškai pamokysiu, kaip galėtumėte praregėti iš šių paskutinių dualistinių iliuzijų, kurios jus laiko įstrigusius galvojime, jog yra kažkas, ką turite sutaisyti, ir todėl turite kažkokiu būdu priversti kitus žmones.

Mano mylimieji, prieš daug metų, prieš eonus metų, Viešpats Maitrėja uždavė klausimą Karminei Valdybai: „Ar galime juos laimėti mielaširdingumu? Ar galime laimėti Žemės žmones mielaširdingumu?“ Ir jam buvo atsakyta, kad taip, yra įmanoma atversti žmones mielaširdingumu, tačiau tiktai įkūnijant 144 mielaširdingumo atspalvius. Ir iš tiesų egzistuoja mielaširdingumo spektras, nuo labai aktyvaus, vyriško mielaširdingumo, iki labai moteriško mielaširdingumo. Tačiau niekur, nė viename iš 144 mielaširdingumo atspalvių nėra vietos prievartai.

Negalite priversti žmonių būti mielaširdingais. Ir negalite parodyti jiems mielaširdingumo per jėgą. Ir jūs taip pat, žinoma, negalite priversti žmonių būti gailestingais. Negalite jiems parodyti gailestingumo per jėgą. Ir jūs taip pat negalite priversti žmonių priimti Rubininio Spindulio ugnį, ir taip pat negalite jiems parodyti Rubininio Spindulio ugnies per jėgą.

Dvasinėje karalijoje nėra prievartos; tiktai puolusios sąmonės karalijoje turite prievartą. Ir kol iš tiesų to nesuprasite, neišsilaisvinsite nuo troškimo ką nors ar kažką sutaisyti.

Tad matote, galite įgyti kitokią perspektyvą į šaltąjį karą, žvelgdami į jį su šiais dalykais omenyje. Tie, kurie buvo komunistinės sistemos lyderiais, manė turintys priversti pasaulį priimti komunizmą. O tie, kurie buvo kapitalistinės sistemos lyderiais, manė turintys primesti kapitalizmą, demokratiją ir laisvę pasauliui, kaip neseniai išsireiškė Džordžas Bušas savo kalboje apie blogio ašį.

Tačiau negalite primesti demokratijos, negalite primesti laisvės, tad tai tėra puolusių būtybių melas. O priešnuodis puolusių būtybių melui iš dalies yra išmintis, kuomet, kaip sakė Jėzus, jūs tampate išmintingais kaip žalčiai. Tačiau kita dalis yra tapti taikiais kaip balandžiai, nes susiderinate su tyra liepsna, kuri yra virš dualizmo ir todėl joje nėra jokios prievartos.

Kaip galite būti taikūs per prievartą, mano mylimieji? Mąstykite apie tai. Mąstykite apie tai: „taikūs per prievartą“. Ir pamatysite, kad jūsų protas nesugeba šito suvokti. Tačiau jūsų širdis gali pakilti aukščiau ir susiderinti su tikrąją taikos liepsna, kuri tai pat yra tikroji Gailestingumo Liepsna, kuria AŠ ESU.

Tad suteikiu jums šią galimybę studijuoti su manimi, mokytis pas mane. Skaitykite ir klausykite šio perdavimo ir Sanat Kumaros perdavimo. Pasiprašykite būti nuvedami į mano ašramą, kad galėtumėte išsilaisvinti nuo paskutinių blokų, kurie neleidžia jums išpildyti savo lemties ir būti atviromis durimis Rubininiam Spinduliui, tikrajam Rubininiam Spinduliui, kuris yra aukščiau už prievartą.

Tad, užsklendžiu jus tikroje Gailestingumo Liepsnoje, kuri taip pat yra aukščiau už prievartą. Nes ji yra iš tiesų taiki. Ir ji ne tik kad yra taiki, bet ji taip pat yra aukščiau už visas dualistines savybes ar regimybes. Kad ir kokias galėtumėte turėti regimybes, ji visada bus daugiau negu tai. Ir būdama daugiau nei dualistinės regimybės, ji visada yra daugiau: DAUGIAU, kuriuo AŠ ESU. Tad būkite užsklęsti, šioje Besąlyginio Gailestingumo Liepsnoje.

PASTABA: Kuan Jin eterinis ašramas, Gailestingumo Šventykla, yra netoli Pekino, Kinijoje.

Versta iš www.ascendedmasterlight.com

Visos teisės saugomos © 2011 Kim Michaels