21 | Iliuzijos, kad materija yra pastovi, įveikimas

Pakylėtoji Mokytoja Motina Marija, per Kim Michaels 2010 gruodžio 12 d.


Mes galime – teoriškai – pradėti nuo bet kurios pusės, tačiau pradėkime nuo žemiausio lygmens, nuo žemės stichijos. Žemės elementalių lygmenyje matote, kad šiuo metu egzistuoja labai didelis tankumas ir labai didelis disbalanso laipsnis Žemės gamtinėje aplinkoje. Taip yra dėl to, kad žemės elementaliai yra labai stipriai slegiami negatyvios energijos, kurią elementalių gyvybei užkrovė žmonės. Štai kaip jums reikėtų šitai suprasti.

Įvaizdis, kurį noriu jums duoti, yra tai, kad tas būdas, kuriuo nuo vaikystės įpratote žiūrėti į materialų pasaulį, yra absoliuti iliuzija. Jūsų juslės jums sako, kad materija yra kieta, tačiau iš mokslo žinote, kad materija nėra kieta; ji yra sudaryta iš mažesnių statybinių blokų, vadinamų molekulėmis, kurios, vėlgi, yra sudarytos iš atomų. Ir kaip ką tik sakiau, kai žiūrite į atomą, matote, kad didžiąją jo dalį sudaro tuščia erdvė. 

Tad net kai paimate akmenį, kuris atrodo ganėtinai tankus ir kietas, žinote, kad didžiąją jo dalį sudaro tuščia erdvė. Galite laikyti jį savo rankoje ir jūsų fiziniam lytėjimo pojūčiui jis atrodys kietas. Tačiau taip yra dėl to, kad jūsų fizinis lytėjimo pojūtis yra labai tampriai susietas su fiziniu kūnu ir todėl yra priderintas prie fizinio kūno tankumo. O kadangi fizinis kūnas yra sukurtas iš tos pačios bazinės substancijos kaip ir akmuo, akivaizdu, kad šiek tiek kietam kūnui akmuo atrodys netgi dar kietesnis.

***

Tačiau savo prote jums dabar reikia pradėti matyti, kad fizinė materija nėra kieta ir ji nėra pastovi. Pamėginsiu jums duoti linijišką įvaizdį. Įsivaizduokite, kad fizinė materija, kurią aplink save matote, iš tiesų tėra vaizdo projekcija, panaši į tą vaizdą, kurį matote kino ekrane. Žiūrėdami filmą galite taip į jį įsitraukti, kad imate manyti, jog iš tiesų žiūrite į kažką tikro. Jeigu žiūrite filmą apie saulėlydį, galite pamiršti, kad esate kino teatre, ir iš tiesų galite pamanyti stovintys paplūdimyje ir žiūrintys į vandenyną besileidžiančią saulę.

Tačiau atsitraukę iš šios panirimo patirties matote, kad vaizdas ekrane nėra tikrasis pasaulis; tai yra vaizdas, kuris tiesiog buvo suprojektuotas ant ekrano. Jis netgi nebuvo nutapytas ant ekrano kaip išliekantis vaizdas, nes kiekvieną sekundę daug individualių paveikslėlių yra projektuojami ant ekrano. Ir kai apie tai pamąstote, suvokiate, kad tai, ką matote materialiame pasaulyje, nėra pastovus pasaulis. Tai yra takus pasaulis, kuris yra projektuojamas ant gyvenimo ekrano, ant Materijos šviesos ekrano, ir jis yra projektuojamas daug, daug kartų kiekvieną sekundę. 

Šį vaizdą projektuojantis mechanizmas yra elementalių gyvybė, kurią galėtume palyginti su kino projektoriumi. Jūs, pavyzdžiui, žinote, kad kino projektorius turi keletą elementų. Varomoji jėga projektoriuje yra šviesos lemputė, ir ją galėtume palyginti su energijos srautu, kuris ateina iš dvasinės karalijos ir pradeda leistis per eterinį, mentalinį, emocinį ir fizinį lygmenis. Šiuos keturis materialios visatos lygmenis galėtume palyginti su kino juosta. Tad dabar įsivaizduokite, kad turite kino projektorių, kuris turi keturias kino juostas, tad šviesa iš šviesos lemputės turi pereiti per visas keturias kino juostas, kol galiausiai pasiekia ekraną. Tad dabar jau matote, kad užuot turėję tik vieną paveikslėlį, jūs turite keturis paveikslėlius.

Tai nėra pernelyg sunku suprasti, jeigu suvokiate, kad vietoj vienos kino juostos jų turite keturias. Galbūt bus lengviau tai įsivaizduoti, jeigu įsivaizduosite animacinį filmuką, kuriame, pavyzdžiui, matote tam tikrus veikėjus, einančius per tam tikrą kraštovaizdį. Tad galite įsivaizduoti, kad vienoje kino juostoje yra nupieštas fonas, pavyzdžiui, kalnų ar miško scena. Kitoje kino juostoje galite turėti nupieštą artimesnę aplinką, pavyzdžiui, kaimą. Trečioje kino juostoje galite turėti nupieštus tam tikrus gyvūnus, kurie yra scenos dalis, o ketvirtoje kino juostoje nupiešiate pačius veikėjus, kurie dalyvauja toje konkrečioje scenoje. Tad dabar matote, jog vaizdas, kuris buvo suprojektuotas ant kino ekrano, buvo suprojektuotas per šias keturias kino juostas. 

Šis įvaizdis yra naudingas tuo, kad jums parodo kai ką svarbaus. Įsivaizduokite, kad keturios kino juostos staiga išsiderina. Pavyzdžiui, veikėjai pradeda elgtis taip, tarsi būtų paplūdimyje, ir todėl foną rodanti kino juosta turėtų rodyti paplūdimio sceną. Bet dabar įsivaizduokite, kad fono juosta persisuko greičiau ir pradėjo rodyti miesto sceną, kai tuo tarpu veikėjus rodanti kino juosta vis dar teberodo juos apsirengusius paplūdimo drabužiais.

Kitaip tariant, keturi lygmenys, keturios kino juostos prarastų sinchroniškumą. Tad dabar galite įsivaizduoti, kad jeigu keturiems elementalių gyvybės lygmenims stinga sinchroniškumo, nėra ko stebėtis, jog matote tam tikrus disbalansus arba tam tikrą chaosą, ar sumaištį fiziniame lygmenyje. Ką žemės elementaliams belieka daryti, jeigu jie yra šiek tiek praradę sinchroniškumą su vandens elementaliais? Ir jeigu vandens elementaliai yra šiek tiek praradę sinchroniškumą su oro elementaliais ir taip toliau? 

Na o dabar, žinoma, kitas svarbus dalykas, norint, kad kino ekranas rodytų teisingą vaizdą, yra tai, kad niekas netrukdytų šviesai, jai pereinant oru ir atsimušant į kino ekraną. Tad, pavyzdžiui, galite įsivaizduoti įvairius reiškinius, kurie trukdytų šiam procesui. Galite paleisti tiek daug dūmų kino teatre, kad šviesos spinduliai negalėtų pro juos prasiskverbti ir pasiekti kino juostos tyrame pavidale, kadangi dūmai šiek tiek iškreiptų šviesą. Taip pat galėtumėte siųsti kitus šviesos spindulius į iš kino projektoriaus ateinantį šviesos srautą, tuo būdu iškreipdami vaizdą ekrane. Ir būtent tai, žinoma, matote, kai elementalių gyvybė yra slegiama neharmoningų žmonijos energijų. 

Pavyzdžiui, žemės elementaliai gali būti taip prislėgti, kad gali nesugebėti materializuoti visiškai sveikų javų lauko. Tad jie gali materializuoti įvairiomis ligomis sergančius augalus ar netgi mažiau grūdų sėklų turinčius augalus. Jūs taip pat, pavyzdžiui, matote, kad vandens elementaliai gali nesugebėti atnešti pakankamai lietaus, kad šis numalšintų javų lauko troškulį. Arba oro elementaliai gali būti taip prislėgti, kad jie gali sukelti didelę audrą, kuri išguldys javus. 

Tad dabar matote, jog dabartinėje Žemės planetos situacijoje neturite idealaus scenarijaus, kurioje Elohimai galėtų įspausti tam tikrus minčių vaizdinius ugnies elementaliams, o tuomet šis minčių vaizdinys su savo kūrybiniu impulsu būtų greitai perneštas per visus keturis lygmenis ir materializuotųsi fizine gėle, kuri būtų tiksliai tokia, kokią ją vizualizavo Elohimai. Tad dabar yra taip, kad visuose keturiuose elementalių gyvybės lygmenyse turite taip vadinamą interferenciją arba statinį triukšmą. Užuot priėmę grynus radijo signalus, kuriuose galite aiškiai girdėti pranešėjo balsą, girdite statinį triukšmą, išgirsdami tik žinių nuotrupas. Tai, žinoma, kartojasi tiek žemės elementalių lygmenyje, tiek vandens elementalių lygmenyje, tiek oro elementalių lygmenyje, tiek ugnies elementalių lygmenyje.

PASTABA: Likusį diktavimą rasite knygoje Motinos Žemės gydymas.

Versta iš www.ascendedmasterlight.com

Visos teisės saugomos © 2010 Kim Michaels