Tinklinis marketingas

Klausimas: Mylimi pakylėtieji mokytojai, ar galėtumėte pakomentuoti TM, tinklinį marketingą? Ar tai yra sąžiningas būdas uždirbti pinigus, jeigu produktai yra aukštos kokybės?

Atsakymas iš Pakylėtosios Mokytojos Motinos Marijos per Kim Michaels. Šis atsakymas buvo perduotas 2023 m. Velykų vebinare.

Na, nėra įmanoma duoti absoliutaus arba aiškaus atsakymo į tai, kadangi tai yra individualu. Žinoma, yra skirtingų tinklinio marketingo kompanijų, kurios turi skirtingas filosofijas. Tačiau, kad tai būtų sąžininga forma, privalo egzistuoti skaidrumas. Kitaip tariant, kiek pačiame viršuje esantys žmonės uždirba pinigų? Faktas yra tas, kad yra du būdai parduoti produktus. Na, šiandien jūs turite tris pagrindinius būdus. Tradicinis būdas yra per parduotuvę. Tuomet taip pat egzistuoja pardavimas internetu, ir tada dar yra šis tinklinis marketingas, kuriame, užuot turėję fizinę parduotuvę, turite žmones, kurie parduoda tiesiogiai kitiems žmonėms. Bet kuriuo atveju, žinoma, yra uždirbamas pelnas. Ir net ir tradiciniame marketinge, kuriame turite gamintoją, uždirbantį pinigus iš produkto, taip pat turite platintoją, turite mažmeninio pardavimo tinklą, ir galbūt individualią mažmeninio pardavimo parduotuvę. Kaina, kurią sumokate parduotuvėje, yra, žinoma, daug didesnė nei tikroji produkto pagaminimo kaina.

Ir klausimas visada yra toks: kokia dalis iš to, ką sumoka vartotojas, nueina pelnui? Kokia yra dalis pelno ir kur jis nueina? Nėra nesąžininga turėti įvairius gamybos ir platinimo proceso lygmenis, kurie visi uždirbtų pinigus iš produkto. Tačiau būtų nesąžininga, net ir tradiciniame procese, kad nepaprastai didelė pelno dalis nueitų viršūnėlei, nedidelei grupelei žmonių, tokių kaip individualus savininkas ar kompanijos akcininkai. Klausimas, kurį visada turėtumėte užduoti, yra, kokia dalis tiesioginio pelno tenka žmonėms, kurie iš tiesų neatlieka jokio darbo produkto gaminimo ir platinimo procese? Ir tą patį klausimą, žinoma, galite užduoti internetiniame marketinge, kaip jį iš tikrųjų galite užduoti ir tinkliniame marketinge.

Ir faktas yra toks, kad daugelis tinklinio marketingo schemų iš esmės yra piramidinės schemos. Turite idėją, kad galite uždirbti pinigų pardavinėdami šį produktą, kai esate grandinės gale, ir jūs parduodate tą produktą tiesiogiai kitam žmogui. Tačiau jeigu sugebėsite žemiau jūsų grandinėje esančius žmones įtikinti taip pat parduoti produktus, pinigus taip pat uždirbsite ir iš jų parduodamų produktų. Kitaip tariant, pelnas yra nukreipiamas aukštyn grandinėje, ir kyla klausimas, kiek žmonių yra viršūnėje ir kiek pinigų jie uždirba?

Ir daugelyje tinklinio marketingo schemų matote, kad vos keletas žmonių viršūnėje uždirba milžiniškus pelnus iš kitų žmonių darbo, patys iš esmės nedarydami nieko. Jiems tereikia būti toje pozicijoje ir priversti situaciją veikti. Ir žinote, kaip yra, kai sukuriate piramidinę schemą, kuri yra tiesioginė piramidinė schema, nepardavinėjanti produktų, bet sukurta investavimo pagrindu – įprastai po kurio laiko jai baigiasi garas, ir būtent tai nutinka daugeliui tinklinio marketingo kompanijų. Yra keletas išimčių, kompanijų, kurios egzistavo ilgesnį laiką, kadangi jos turėjo geresnį pelno paskirstymą.

Tad tokie yra dalykai, apie kuriuos galėtumėte pamąstyti. Taip pat galite pažvelgti, kiek tas produktas kainuoja vartotojo lygmenyje, ir jeigu jis nebūtų parduodamas per tinklinį marketingą, o būtų parduodamas tradicinėje parduotuvėje, kokia tuomet būtų jo kaina? Tinklinis marketingas dažnai teigia, kad gali parduoti šį produktą pigiau, kadangi neturite visų šių tarpininkų, pradedant platintojais ir baigiant mažmeninio pardavimo parduotuvėmis. Tačiau dažnai tai nėra tiesa. Tiesą sakant, daugeliu atvejų vartotojui šis produktas kainuoja brangiau nei kainuotų parduotuvėje. Tai kas tuomet tinklinio marketingo kompaniją regimai padaro patrauklia? Tai yra, kad jie parduoda svajonę, jog galite uždirbti pinigų. Ir paprastai tai nėra tvarus verslo modelis, kadangi galiausiai jam baigiasi garas, kai žmonės suvokia, kad svajonė tik ir tebuvo svajonė, ir tiktai žmonės pačioje viršūnėje uždirbs daug pinigų, kai tuo tarpu žmonės žemesniuose lygmenyse negali uždirbti pinigų, kad ir kiek sunkiai bedirbtų.

Versta iš www.ascendedmasteranswers.com

Visos teisės saugomos © 2023 Kim Michaels