Laipsniškas apreiškimas

Linijiškas požiūris į mokymą

Apie obsesinį-kompulsinį prisirišimą prie ankstesnio mokymo

Per remiamą pasiuntinį perduotų mokymų teisingumas

Mokymai apie aštuntąjį ir aukštesnius spindulius

Agni Jogos judėjimas

Individualūs pakylėjimai ir sferos pakilimas

Kaip elgtis su dvasinėje grupėje atsiradusiu skilimu

Advaitos mokymas

Skirtumai tarp ankstesnių ir dabartinių pakylėtųjų mokytojų mokymų

Klausimas apie dvasines iniciacijas sekančiais metais

Kaip tuo pačiu metu studijuoti keletą mokymų ir iš jų visų gauti naudos

Laipsniškas apreiškimas ne visada yra perduodamas linijišku būdu

Pokytis vėliausiuose mokymuose

Čenelingas, dvasinės bendruomenės ir mokytojai Vandenio amžiuje

Atominė akceleruojanti kėdė ir laipsniškas apreiškimas

Kodėl mokytojai negali per pasiuntinį sakyti ką nori?

Kaip atpažinti tikrą pasiuntinį

Kai dvasiniai mokymai nesutaria dėl faktinės informacijos

Ar pakylėtieji mokytojai bendrauja per mediumus?

Ką reiškia būti pasiuntiniu Vandenio amžiuje

Ar čenelingas gali būti aukštesnis už pasiuntinio sąmonės lygį?

Kaip išvengti bendravimo su tamsos jėgomis

Čenelingo pavojai, perdavinėjant žinutes iš būtybių mentalinėje karalijoje

Kodėl šiuo metu yra tiek daug mediumų?

Aštaro komanda ir pakylėtieji mokytojai

Ko reikia, norint tapti remiamu pasiuntiniu?

Mediumistiniai gebėjimai ir sąmoningas atidavimas

Skirtingi pasiuntinių tipai

Pasiuntinio Mantija

Kai perduodamos žinios ir pasiuntiniai vieni kitiems prieštarauja

Jėzus kalba apie čenelingą

Ar pakylėtieji mokytojai turi tik vieną pasiuntinį?